Monday, December 14, 2009

mantap ah

Hujung minggu sebenarnya buat aku guna otak lagi banyak dari weekdays..
Aku kena plan apa nak buat utk kasi perabih duit, kasi buang masa yang ada, kasi buang lemak opss..hehehe (exercise laa kan bagi fit sikit badan tu)
Tapi malam jumaat ari tu aku p dinner ofis, dapatlah makan free..hehe

Dan weekend kali ni aku berjaya menghabiskan duit utk upgrade RAM laptop zaman purbaku ini..
Maka sedaplah aku melayan CD Nurkasih pemberian sahabat baikku..sedihnya..
Mengenangkan Nurkasih, aku lagi sedih mengingati sahabatku yang telah berpindah meninggalkan aku..isk isk..
Habis 14 episod aku layan Nurkasih.. Aku layan Gokusen2 pulak..wachaaa!!!

Dan hari ini Isnin datang lagi..
Rutinku seperti biasa..
Gosip pun dah kurang sbb aku rasa nk 'berpuasa'..

Dan esok pun aku harap lbh baik..insyaAllah..

~menanti result attachment yg sdg diproses..time ni laa kena banyak2 buat solat hajat n istikharah..kan...

No comments:

Post a Comment

apa-apa yang kamu suka