Wednesday, December 23, 2009

sengal

Tik tok..jeng-jeng...

Aku menunggu hari khamis yang mulia.
Esok!
......

Hari ni aku seorang diri.
Menjalankan rutinku.
Di manakah partner dan team-mates ku yang lain?


Ila-->kursus lukis melukis
Rashid-->still searching..escapism...

Din-->..not found..but the signal is detected..hehehe..kantoi!

Aku sangat mengantuk..
Tapi aku tabahkan aje diri.
Memang bulan ni bulan yang sangat menduga (sebenarnya dari bulan lepas lagi)
Masalah yang melibatkan jatuh naik motivasi diri.
Bukan aku saja, team aku juga.

Aku tengah keliru.
Aku tengah bengang.
Aku tengah homesick.
Aku tengah tak de spirit.
Aku tengah serabut.
.....
Argghhhh!!!
TIDAK!!!

Let me out from this...

4 comments:

  1. Hmm
    Pegilah becuti
    Takpom gi Spa
    release tensi

    ReplyDelete
  2. chan,
    baru balik dari kampung..:))

    release nyeee... waaahhhhh!!!

    ReplyDelete
  3. ko pun bercuti seminggu cam arip gak ke..huhu

    ReplyDelete
  4. azma,

    ha'a
    dr 24hb 12 hinggalah tahun baru ini..hehehe

    ReplyDelete

apa-apa yang kamu suka