Thursday, December 3, 2009

rasa nak melempang pun ada

Apa rasanya ada seorang manusia ni dah lama hilang tiba-tiba text anda pastu ajak anda join bisnes die?
Eh, takpe lagi.
Dah la ajak macam tak sopan, pastu bila anda tanya a question (anda takde niat apa2 pun) pastu nak sound anda balik sehingga buat anda panas hati.
Eh eh..macam dah lebih jek.

Aku terus stop dari melayan orang yang aku rasa lack of manner.
Susah ke nak berbudi bahasa?
Kenapa nak melukai hati orang pula?
Dengan konpiden menjatuhkan hukum sampai sebut hari kiamat.
Ish sensitif betul aku.
Ntah apa2.

Dan aku tak mau sedih lagi.
Sebab kenapa aku nak mengenang hal yang aku rasa aku memang dah tak rasa ia ada lagi dalam hati aku.
Why bother that?

*Dia dah lama 'mati' dalam hati aku. 
I'm glad that I'm totally strong enough to forget him and get rid of him. 
Hati aku dah 'nyah'kan dia. Sesarkan dia.
I'm happy now!

Aku percaya Allah akan membantuku.

No comments:

Post a Comment

apa-apa yang kamu suka