Thursday, December 3, 2009

New MOOn

Masa check kalendar (untuk apply cuti) , aku tengok bulan 12 ni banyak sangat cuti.
Kadang dalam 1 minggu hari bekerja (bagi yang minta cuti khamis) adalah 3 hari je.
Bestnya!

Pastu bulan  12 ni banyak pulak yang nak kawen.
(quote ayat hafiz chan: musim mengawan dah tiba ..Opss !! hehehe)
Sampaikan aku pun tak ingat sape yang kawen minggu ni, minggu depan giliran sape, minggu depan2nya lagi siapa punya turn bla bla..

Bukan boleh g semua jemputan.
Yang ni maaf sangat2.
Kadang ada yang bertindan jemputannya.
Ada gak aku tak mampu nak g sebab jauh.
Pastu aku tak transport.
Takde kawan nak teman (eh yang ni bila agaknya akan ada teman ek?)
Tengoklah majlis sape2 kalau ada yang sudi nak tumpangkan aku akan g.

Rasanya banyak cuti ni lagi best kalau dapat balik kampung dari duk kat KL ni.
So aku pun tak decide lagi macam mana nak uruskan jemputan yang banyak tu.
Tambah2 makan nasi free, dpt berkat dan kerepek serta sumi dalam beg kertas yang kiut..ish ish sape tanak beb..hehehe..

For those yang akan menamatkan zaman bujang dalam bulan 12 ni, aku ucapkan
SELAMAT PENGANTIN BARU. hepi selamanya ye. :)

*especially for Yam & Azar pada 19 Dis ni..(Yam kau nak jadi bini orang..hehehe)

2 comments:

  1. haha~~ mati2 ingat entry pasal tWilite.. NEW MoON~~ pandai kamu pilih tajuk..heheh!!

    ReplyDelete
  2. dah agak dah hang akan terpedaya..hahaha

    ReplyDelete

apa-apa yang kamu suka