Monday, June 15, 2009

dari manakah semangat ini datang?

tiba2 dapat spirit untuk sambung belajar lagi.dah mula menerjah mana2 web uni yang saya konsider best.yang dulu saya tak dapat masuk,yang dulu saya impikan nak pergi.

huhu.walaupun rasanya lambat lagi boleh laksanakan [atas sebab2 tertentu] tetapi tak salah kalau nak merancang.mana tahu.rezeki Tuhan boleh sampai bila2 je atas keizinanNYA.yang penting usaha.sementara ada rasa dan semangat ni baiklah diusahakan.hehehe.

antara sebabnya tiba2 hati ni jadi membara tak memasal adalah :

  1. teringat satu uni yang dulu saya tak dapat jadi studentnya atas sebab2 tak dapat dielakkan tapi saya percaya ada hikmah kenapa saya tak pergi.so skang rasanya saya mahu try di situ..
  2. tengok gambar en.adib n family kat UK.teringin nak g sana.
  3. menambah nilai diri.at least nanti bila pencen, gred atas sikit..huhu..:p insyaAllah..
  4. teringin nak jadi student balik kot sementara muda lagi ni..emm..rindu pulak nak score bila semangat nak study meluap2..hohoho..[edisi riak tak hingat!]
  5. kalau tak sekang bila lagi???
  6. biarkan saya untuk membuat sesuatu yang saya inginkan...
insyaAllah.ada rezeki..ameennn...sabar..

2 comments:

  1. hohoho.. bgs2, smgt cmtu la yg patot ade dlm diri2 stdnt skang... smgt study yg xperna putus... hehehe.. pe name uni tu?? nk tau.. nk tau..

    ReplyDelete
  2. hehehe.
    knp muchuk nak ikot gak ke??
    jom2!!

    ReplyDelete

apa-apa yang kamu suka