Monday, June 1, 2009

monster vs alien 3D

kitorang buat kerja gila lagi.
tengah hari g klcc.
booking tiket siap2.
sampai sana terus tengok.

best tengok cite ni.
kelakar.
walaupun tak de sarikata tapi senang nak faham.
3D version memang best untuk cite katun mcm ni.

hari pertama di HQ.
jumpa balik budak Kemaman.
banyak dah berubah..
tapi kami tetap baik.happy.
yang dulu senyap dh banyak mulut [penangan pedagogi ke pakcik2??].
yang dulu tak best dah jadi ok.
apapun masa banyak buat kita belajar dan berubah..
orang selalu cakap sedangkan pantai lagi berubah, inikan pula hati orang.
tapi sekurang2nya pantai berubah pun orang tetap suka untuk ke sana nak tengok laut.
kalau hati orang dah berubah, buatlah macam mana pun sampai mati tak suka juga.
melainkan Allah jua berkehendakkan sesuatu itu terjadi.

semoga yang baik sentiasa bersama kita..
insyaAllah..




posing bagai.sebelum blah meninggalkan bumi BMI.

sepanjang training 5 bulan lebih.banyak peristiwa berlaku.
kadang2 saya sendiri tak menyangka ia akan terjadi begitu.
mungkin itu telah tertulis.
yang paling saya tak boleh lupa,bila ia melibatkan soal hati.pada saya yang sensitif ni, hati itu lah adalah anugerah paling hebat Tuhan beri untuk saya.
saya berusaha menjaga hati orang lain tapi akhirnya hati saya sendiri terluka.
paling saya tak tahan bila saya seorang diri menanggung luka hati saya.
tapi saya tahu Tuhan akan buat hati saya sembuh.insyaAllah...

saya tahu menangis airmata darah pun orang lain takkan mengerti apa sudah jadi pada hati seorang Rabia ini...

No comments:

Post a Comment

apa-apa yang kamu suka