Monday, June 8, 2009

nak yang itu jugak

malam tadi kak cik telefon.
saja katanya.
nak kacau2 saya.

dia memang begitu.
kalau duk rumah lama cuti sekolah, macam biasa telefon orang sakat2.
hehehe.nak bagitahu dia duk lepak rumah ler tu.

lambat2 saya mengadu.
"kak cik, skrin kamera dah retak."
huhu.
"tapi takpe nanti ganti baru"
"ok.tapi nak yang mahal lagi tau"
"rm500 je kan?"
"dia pecah tu dah tak boleh guna ke?"
"tak lah,skrin dia je retak.kamera boleh je guna.dah tampal solitip.hehehe"

akhirnya,
bulan depan saya kena simpan bajet untuk :
1)jam tangan
2)kamera

(~_~)

kak cik cakap hari tu g Muar dia bawak kete saya laju.
kalau ada saman abah yang bayar.
hehe..
itu sudah pasti.
sapa bawak sila kasi setel tau.
jangan bikin hangit saya punya nama.
:p

~rindu nak jumpa bf saya..nak dating...nak manja2 dengannya..hehehe ~

No comments:

Post a Comment

apa-apa yang kamu suka