Tuesday, June 9, 2009

gajet dan bajet

sibuk2 cari USB untuk moderm.
eh bukan.
sibuk2 suruh dorang carikan.
tak penat2 mintak zul tekno belikan.
pahtu kirim kat din pulak.
sebab hari tu dah cari tak jumpa.
patutlah tak jumpa, dah awak cari kat kedai komputer cik rabia oii.
mana lerr ada..
kata zul tekno tu kat kedai telepon melambak rm3-5 jek.
huhu.
nasiblah.
saya ni kan 'rabun' IT dan segala gajet.

bercakap mengenai gajet.
hp juga gajet [berdasarkan apa yang saya tengok kat Remaja TV3 tu].
kiranya saya ni tak delah zero gajet sebab saya punya 1 hp jugak dan 1 laptop [emak punya],and kamera digital [kakcik pinjamkan bakal dibarterkan tapi tak tahu jadi ke tak huhu].

walaupun hp saya adalah paling basic kalau nak bandingkan dengan hp lain yang terdekat dengan saya ketika ini, tapi saya bangga kerana saya ada gajet.hahaha.
hp saya yang hanya ada 2 function asas [telepon orang dan mesej2 saja],
advanced feature adalah sport lite kat depan hehehe dan versi kaler jugak [nak compare ngan hp abah yg sama jenis dan lagi baru eheheh]..
dah kira canggihlah..

hp nokia model apa ntah tu saya beli masa sebelum ke uthm ikut insep.
sebab hp lama saya intermittent skrin dia.
kira main rembat dengan offer dan begging bagai nak rak as 1st customer saya dapat dlm rm120 saja.sekarang lagilah bawah rm100 je maa.
oklah tu time tengah tanam anggur mana ada keinginan nak yg best sangat beb.

alah afis pun ckp hp saya nampak smart..
old school tapi nampak bergaya..fuyoo!
comel jek.:p

No comments:

Post a Comment

apa-apa yang kamu suka