Monday, October 26, 2009

trip

24 & 25 oktober 2009
Bukit Merah Laketown Resort


saya saja2 ikut trip ni.memandangkan ia ditaja.dan hujung minggu saya akan sepi jika tiada apa2 aktiviti maka saya memutuskan untuk join.walaupun tak ramai rakan sebaya dan sebujang yang turut serta.[dan supposed this weekend kitaorang dah booked tiket ke KK tapi atas2 sebab kewangan, saya terpaksa 'bakar' tiket tu-senangnya Air Asia dapat duit free!!!]

orang kata meeting macam ni tak best.tapi saya rasa tak salah, kalau boleh tambah sesuatu dalam nilai kehidupan.belajar bercampur dengan orang2 yang veteran & otai.belajar mambawa diri di majlis dan kawasan orang.yang paling penting mesti ada sesuatu yang kita boleh dapat which can bring 'something' that might be, we never know.hehehehe.

bagus juga sebab:
1) dapat pengalaman join meeting kesatuan
2) dapat kawan2 [pelbagai peringkat umur]
3)dapat jalan2
4)tak sunyi [bayangkan kalau duk umah saja tak de orang,tak buat pape]
5)dapat ilmu
6)dapat karok [hepi2 jek]
7)dapat makan free & ikan bakar tasik Raban
8)dapat duit
9)dan walaupun tak dapat hamper cabutan bertuah [huhu 'bertuah' laa sangat], tetap dapat hadiah dari kawan baru..:)

~sekian dibawakan berita dari BMLR..chow~

No comments:

Post a Comment

apa-apa yang kamu suka