Friday, October 30, 2009

hasrat

"bilakah kami semua akan meninggalkan KL dan menetap di Muar?"
-persoalan di kepala saya, mak abah, keluarga, kalangan kami dan orang2 lain.

malam tadi mak tanya lagi bila nak pindah Muar.saya pun tatau nak jawab apa.sebab semua kemungkinan boleh terjadi.apa yang saya tahu kami semua sedang berusaha mengusahakan untuk perpindahan itu menjadi nyata.insyaAllah.

saya pun kalau ikutkan malas dah nak lama2 kat sini.saya tak berapa sukakan tempat ni.banyak benda yang saya tak boleh nak buat kat sini.saya bukan tahu banyak tempat kalau bosan2 untuk pergi.saya bukan reti jalan2 untuk ke tempat2 yang saya nak pergi.saya tak sukakan keadaan ini.tak selesa sangat.rasa lagi tak bebas untuk hidup.

kalau diberi pilihan attach kat tempat lain, kat kktm/ikm lain dulu, saya pun nak.boleh mengajar.praktis.jadi taklah kekok bila dapat student kat Muar nanti.

duduk kat sini pun ok cuma kalau boleh biarlah pindah Muar tu cepat.kawan2 yang masuk lagi awal pun kesian dah lama kat sini.huhu.

semoga hasrat kami semua untuk berhijrah ke Muar dimakbulkanNYA.ameen..

No comments:

Post a Comment

apa-apa yang kamu suka