Monday, October 5, 2009

pertunjukan udara TUDM

3 oktober 2009 - saya dan kawan2 pergi menonton pertunjukan udara di TUDM Subang.ini adalah pertama kalinya melihat benda seperti ini secara 'live'.sebelum ini ejan pernah mengajak saya tetapi saya sebenarnya masih tak reti jalan ke sana.minta maaf ejan :)..

semuanya adalah tidak dirancang kerana tiba2 selepas din menelefon kawannya, dia mengajak kami join.pada mulanya terfikir juga nak buat apa pada hujung minggu tersebut, nasib baik din mencadangkan usul yang best begitu.hehehe.

memang hari tu rasa best sgt.tapi agak sedih dan tercabar sebab budak bawah umur pun ada kamera, video cam, handset berkamera sedangkan saya..huhu..tetiba rasa mahu beli satu.ceh.time2 cenggini la benda alah tu diperlukan.nasib baik ejan punya hp ada kamera tapi bateri dia cepat pulak flat.paling geram, nak tangkap gmbr jet pun tak sempat.nampak titik hitam kecik jek..hahaha.

moralnya: 1) tolong adakan kamera
2) kalau boleh kamera biarlah canggih untuk menangkap objek ber'speed'
tinggi.
3) kalau nak tangkap video pun biarlah emejnya berkualiti juga.

kesimpulannya: bawak kamera ke mana2 saja event yang anda lawati.ngeee...:p

*saya bersama Husna selepas itu.wah lagi seronok!!!
** malam tu saya ke shah alam.tersesat sampai ke banting.ceh!
***esok pagi nak ke damansara pun saya sesat juga..nasib baik ada uncle mahu tunjuk jalan.
moralnya: bawalah penunjuk jalan ketika anda memandu..ngeee...

rabia & ejan

menunggu di bawah payung

menunggu tak muncul jua


tu dia..dua bijik lalu atas kepala


menonton dengan kekaguman

sebelum show

orang semakin ramai

jet apa ni eh?

No comments:

Post a Comment

apa-apa yang kamu suka