Monday, October 26, 2009

satisfaction for a relief

mengimbas, merenung dan merasainya...

kata taufiq -"tak pe biah.tak tau belajar"
kata din -"rileks biah.belajar"

diorang kata macam tu masa saya mengadu.saya tak suka buat kerja itu sebab saya tak reti dan tak faham.saya takut saya tak boleh perform.sebab ada orang cakap kalau kita tak tau buat kita cakap tak tau, takut nanti jadi lain macam mana.dan ada gak orang cakap tak tahu bertanya.

saya memilih kata orang yang kedua.dan ditambah kata2 semangat dua orang di atas.saya fikir kalau saya tak cuba untuk buat, saya takkan tahu sampai bila2.dan lagi banyak kita tahu, lagi banyak kita bertanya dan sebenarnya lagi banyak yang kita kena tahu.

kata khalid -"lagi banyak pengalaman, lagi banyak yang kita tak tahu"

dan ilmu itu luas.macam lautan, lagi banyak kita belajar lagi banyak kita tak tahu.day by day kita menambah ilmu.tak putus-putus.

kata jimiey-"kalau dah tahu buat apa belajar"

betul jugak.hari ni saya terima semua kata2 itu.sebab hari ni saya dengan sendirinya kena buat semua tu seorang diri.berbanding hari sebelum ni saya mempunyai partner untuk bergantung.now i learned; doing something by myself made me satisfied and have encourage to do it more and more (betul ke ayat ni? hahaha).

kepada semua yang berkata-kata; rabia dah buat! DIY,u know and understand it better.

~saya berharap kerja saya baik~ insyaAllah..:)

No comments:

Post a Comment

apa-apa yang kamu suka