Thursday, January 22, 2009

..menderitanya aku...

penderitaan mulai datang.mencengkam aku dengan kejam.sakitnya.sesaknya.sempitnya.aku belum mahu mati dengan segala yang tidak membahagiakan.aku mahu jadi kuat.aku mahu hadapinya dengan pengakhiran yang menyenangkan hatiku.semoga Tuhan memberikan aku ruang dan kekuatan untuk terus menyempurnakan amanah ini.ameennn...


~bila kita ditimpa ujian,itulah suatu tarbiyah dariNYA.sedang DIA menyayangi kita dan mahu kita sentiasa merindui dan mengingatiNYA dengan sepenuh hati.bergantung dan berharap padaNYA dengan segala yang ada.bahawa sesungguhnya kita kerdil dan hamba pula.

4 comments:

  1. yela tu.. cbe ko bygkan org2 palestin skrg nie.. msti ko rs diri ini bertuah benar. :)

    ReplyDelete
  2. abdfairul:
    ni cerita lain laa..ni cerita penderitaan aku dengan sebuah projek..uish..rasa nak buat tesis semula maa..

    ReplyDelete
  3. sama jer.. penderitaan itu sama jer pedihnya. haha

    ReplyDelete

apa-apa yang kamu suka