Wednesday, January 7, 2009

~menunggu dengan sabar~

Fasa kedua~lagi seminggu!!! Banyak benda baru yang aku belajar. Tak sabar nak habis. Dulu tak pernah expect pun dapat belajar banyak software yg dulu cuma dengar2 nama, n kawan2 guna utk buat tesis sebab rasa cuak bila tahu menda tu macam susah gila nak buat. But then now aku disuruh guna sebab apa ke hal kalau cikgu tak tahu guna, cane nak ajar kat budak2 nanti kan. Hahaha. Pastu, aku mengakulah advantage bagi aku sebab didedahkan dengan hands on sebab dulu aku memanglah tak reti menda2 praktikal ni. Dalam kepala otak aku cuma penuh dengan theory yg gila bagai banyak nye tu just for sitting the exam maaa. Alhamdulillah sekarang peluang tu diberikan buatku utk meneruskan bidang yang suatu waktu dulu aku tak pernah terfikir akan involve pon. Nikmatnya.Hikmatnya.Terima kasih Tuhan. =)

~menarilah dan terus tertawa...lalalala~

No comments:

Post a Comment

apa-apa yang kamu suka