Thursday, February 19, 2009

cabaran kedua, saya masih berani...

kali ni saya sahut cabaran sahabat setia;imran. nah, ini dia.(kat situ takde cakap pun anda wajib menjadi jujur hehehe)

here are the rules
-List these rules on your blog.
-Share 7 facts about yourself on your blog.
-Tell 6 unspectacular quirks of yours.
-Tag 7 people at the end of your post by leaving their names as well as links to their blogs.
-Link the person who tagged you.
-Leave a comment for each blogger.

7 facts about rabia:
1) suka ketawa
2) bahagia bila ada yang ketawa dgn joke saya buat (bukan cari publisiti sekadar menceriakan suasana)
3) peramah (dengan yang sekepala jek)
4) muka transparent (senang nak detect kepala ada 'sabut' ke serabut ke)
5) unpredictable (ni kata orang laa.rasanya betul kot)
6) boleh jadi bersemangat tiba2 (bila kena pressure huhu)
7) tak pandai berlakon (tak boleh jadi hipokrit suka2)

6 unspectacular quirks of rabia:
1) sensitif (gila sentap kat dalam)
2) berangin (dari semua arah, cepat panas, cepat sejuk)
3) macam berani tapi takut (tak puas hati, tapi berkobar2 kat belakang je)
4) serikandi (dari mulut imran je.ntah ye ke tidak hehehe)
5) observant (so be aware..watch out!)
6) cakap kuat (orang kata garang, eh mana ada..)

7 people i want to tag:
~ siapa yang nak layan tag ni...sendiri dipersilakan..




2 comments:

  1. mcman main tag ni..ajr sket..y novel tu ada nun di kmpung sana..klu ada kesempatan blh je nk pnjam..mmg best

    ReplyDelete
  2. tatau laa syam..saya cuma follow the rules saja...

    sampai sekang saya tak clear apa itu 'tag'..hehehe

    ReplyDelete

apa-apa yang kamu suka