Wednesday, February 25, 2009

rasa nak menangis juga...

isu untuk hari ini:

#1 slip gajiku menghilang lagi
~aku dah cukup bersabar je.bulan lepas dibawa lari ke batu pahat.bulan ni aku tatau mana pulak dia sorokkan diri.tolonglah ada.at least bulan depan.aku betul2 gagau.ke manalah aliran duitku.susah juga nak buat kira2.maklum sajalah,sekarang ni kena betul2 merancang belanja.kena simpan2.kena beringat2.tapi kertas yang ber'sealed' tu entah mana dia merajuk bawa diri.sabarkan ajelah hati untuk bulan ni.
~tindakan yang sangat penting adalah ke HQ.berjumpa CC.aku tak kira aku nak gak slip gajiku!!! uwaaa...

#2 fasa ke-empat
~minggu depan seluruh kehidupan ditumpahkan dengan aktiviti ulang alik Gombak-Kota Damansara.ini semua kerana fasa ini adalah utk 'specialize'kan kitorang kepada 5 jenis pengkhususan.sebabnya nanti kitorang akan dipisahkan department untuk masing2 meningkatkan kualiti kerjaya dan perkhidmatan yang ditawarkan.aku tak tau mahu memilih yang mana tetapi prospek yang sangat cemerlang selalunya di bawah bidang "biomedical imaging".tetapi bidang lain tak kurang hebatnya dan penting untuk memajukan sektor biomedical ini.jadi aku kena bersedia untuk menerima mana2 bidang yang penting itu.hopefully.boleh.yezzarr!!!
~utk itu aku rasa mungkin akan berehat dari blogging ni.wink.

4 comments:

  1. wah dah ada 1st gj blhla blanja kt mkn

    ReplyDelete
  2. npe x blh cmment kat blog ni..x fair la

    ReplyDelete
  3. i ve changed my blog address.jemput ya..

    ReplyDelete
  4. oo pdn pun bersungguh2 nk slip gaji kn
    ada udang di sebalik batu
    congrats 4 ur new 'comel'
    jgn lpe bwk sy jln2..

    ReplyDelete

apa-apa yang kamu suka