Monday, February 23, 2009

hati kering

heartleass: lacking feeling (cruel) ~Meriam-Webster Online Dictionary

jenis orang yang bagaimanakah mereka ini?macam mana kita nak kenal mereka yang tergolong dalam kategori ini.sebenarnya tak leh nak cakap jugak tentang ini.cuma dari pengalamanku yang baru dua hari lepas aku lalui, aku sudah temui sebenarnya insan jenis ini.tak ku menyedarinya.4 tahun rupanya dia ni hidup sekelilingku.sebab aku buat2 tak nampak.sebab aku buat2 tak tau.aku buat2 butakan mata.ceh.ni semua sebab soal hati.hahaha.so aku rasa sangatlah kecewa mengenali dia ini.dan aku dah belajar ini semua.itulah lesson untuk aku.terima kasih sebab dia ni ada untuk menunjukkan padaku apakah makna "heartless" atau "hati kering" tu.

~nasib baik rabia dilahirkan dengan sensor yang functionnya di tahap cemerlang =p ~


2 comments:

apa-apa yang kamu suka