Wednesday, February 18, 2009

saya sahut cabaran kamu

1. Go to your photos folder in your computer.

2. Go to the 6th folder of photos.

3. Go to the 6th picture in that folder.

4. Put the picture on your blog and description of it.

5. Invite six friends to join the challenge.

6. Link them in your blog and let them know they have been challenged.




hoho..inilah foto yang terpilih! dari folder "melawat hospital selayang".untuk pengetahuan semua, ni adalah alat yang selalu kita jumpa kat wad di mana2 hospital tak kira kerajaan atau private punya. namanya NIBP atau lebih glemer dengan nama Dinamap oleh miss2 dan puan2 staff nurse dan matron.digunakan untuk mengukur blood pressure anda secara automatik.pasang cuff,tekan button dan tunggu reading kat display dia.
nasib kamulah sebab terpilih! =p

~saya mahu senarai ini untuk di tag:
1) imran
2) fairul
3) charm
4) dan siapa yang baca entry ini (sendiri dipersilakan)
5)
6)

*saya sahut cabaran ini daripada burn (lawaknya saya masih tak faham apakah itu "tag") =p

2 comments:

  1. susah nk wat lah.. tag nih.

    ak rs 'tag' nama mende ni la kot.. entah.

    ReplyDelete
  2. fairul,
    entahlah aku pun masih tak faham apa itu 'tag'...sampai sekang...

    ReplyDelete

apa-apa yang kamu suka